3 Haziran 2012 Pazar

İslamcı Elitlerin Partisi

AKP artık tamamen islamcı elitlerin partisi haline gelmiştir. İslamcı elitle neyi kastediyorum. Halkın dini duygularını kullanarak, duygu sömürüsü yaparak, halkın durumu kötüye giderken kendi kazancını katlayan, bir yandan halkı yoksul ve cahil bırakırken bir yandan eğitim seferberliğinden söz edebilen, tarihi eserleri mahveden restore çalışmalarını yapıp, yaptırıp tarihe saygıdan söz eden, Hermes çantaları koluna takıp benzini halkın vergileri ile ödenen Mercedeslerle gezerken halka biber gazını layık görüp, biber gazı öldürmüyor diyebileni kastediyorum.

Kürtaj yasağının en çok yoksul kadınların ölümüne yol açacağı ortada iken, nasıl olsa benim veya yakınımın başına gelirse atlar en iyi yurtdışı kliniğe gideriz rahatlığı ile kürtajı yasaklamayı düşünebilen elitlerden söz ediyorum.

Dün bu anayasa paketi ile iki sendikaya üye olabilecekseniz derken bugün sendika ile aylardır görüşme masasına oturmayan ve sonunda havacılık sektöründe grevi yasaklayanlardan söz ediyorum.

Sağlık sektöründe özel sektör oranını patlatan, doktoralara eşit döner sermaye payı yerine tüccara döndüren performansı getiren kendileri değilmiş gibi şimdi sezaryen'e karşı çıkanları kastediyorum.

Dün tecavüzden hafifletici nedenlerle çok cezalarla yırtanları hiç dile getirmezken bugün gafını kapamak için tecavüzcülerin ömür boyu hapse mahkum olmasını isteyenleri artık halkımız anlamalı.

4. hukuk reformu diye 7 genci gözünü kırpmadan öldürenleri affetmeyi savunanların kürtajı cinayet sayması ne derece inandırıcıdır?

Unutmayın karanlığın en yoğun olduğu bu anlar günün aydınlanmasının da en yakın olduğu zamandır.

Hiç yorum yok: