14 Ekim 2008 Salı

200. BLOG YAZISI

Blog yazarlığına başlayalı iki yılı aşkın bir süre geçti. BLOGCU da başladığım bu yazıları bir süredir BLOGSPOT da da tekrarlıyorum. Bu süre içinde yazdığım 200. yazıyı blogumla ilgili konulara ayırmak istiyorum.

Bana bu yazıları yazmakta destek olan , yorumlarını esirgemeyen tüm blog arkadaşlarıma, tüm okuyuculara en içten şekilde teşekkür ediyorum.

İki yüz yazım şu konulara ayrıldı.

İŞ YAŞAMI ve ŞİRKETLER üzerine 25 yazı ile deneyimleri paylaştım.
YAŞAM konusunda 22 yazı ile günlük yaşantımızda yaşanan olaylara dikkat çekmeye çalıştım.
LAİKLİK,CUMHURİYET ve DEMOKRASİ üzerine 22 yazı yazdım.
SEÇİM BARAJI ve SEÇİMLER üzerine 18 yazı ile konuyla ilgili görüşlerimi paylaşmaya çalıştım.
PARTİLER üzerine 17 yazı yazdım.
DIŞ POLİTİKA üzerine 14 yazı yazdım.
SİYASİ CİNAYETLER , TERÖR ve LİNÇLER üzerine 14 yazı yazarak konuyu işledim.
12 KİTAP yazısı ile okuduğum 41 kitabı tanıtmaya çalıştım.
ÇEVRE üzerine 11 yazı yazdım.9 DENEME yazısı yazdım. En çok okumanızı salık verdiğim kategorim DENEME'dir.MEDYA üstüne 8 yazı ile medyayı ele aldım.
7 yazı ile ANI larımı paylaştım.
EĞİTİM üzerine 4, HUKUK üzerine 6 yazı yazdım.EKONOMİK KRİZ üzerine ise 4 yazı yazdım.
4 yazıda pek anlamasamda bazı SPOR konularına değindim.
3 yazıyı blog konularına ayırdım.

Sizlerin desteği , yorumları ve eleştirileri ile bloğumu geliştirmeye devam edeceğim. Blogcu sayfamın adresi : http://uygarradikal.blogcu.com/
Teşekkürler.

Hiç yorum yok: