30 Aralık 2009 Çarşamba

2009'un ardından

2009 tam bir karmaşa içinde geçti.

Hukuk diye diye hukuğu katlettiler.

Barış diye diye masum asker ve genç kızları katlettiler.

Demokrasi diye diye diktatörlüğe yöneldiler.

Avrupa diye diye kapıda beklettiler.

Darbe diye diye DAR geldi BE.

Kimi terörist 216 yıl hapis aldı kimileri bando mızıkayla karşılandı.

İğnenin deliğindekileri bulan polis her gün ortalıkda demeç veren milletvekillerini bulamadı.

Dinleme gazetecilerden, savcılara, albaylardan, erlere, yağcılardan, suculara kadar herkese uzandı. Ama yasadışı dinlemeden kimse ceza almadı.

2010 yılında büyük olasılıkla sandık önümüze gelecek. Bu gidişe son vermek bizim elimizde.

4 yorum:

düşünce bahçesi dedi ki...

merhaba,
yeni yeriniz güzelmiş.
gelmekte geçiktim aslında.

yeni yılınız kutlu olsun.

gülsen VAROL dedi ki...

Merhaba sevgili Uygar.. Bizimle paylaşacağın, bizim de seninle mutlu olacağımız güzellikler yaşamanı diliyorum..
Ve.. yeni yılda hiç bir emeğinin boşa gitmemesini diliyorum.

Arzu Sarıyer dedi ki...

Selam dostum.Sonunda yorum yazabiliyorum.Blogcu da bir türlü yazamamıştım.yazdıklarınıza katılıyorum.2009 umarım korkunç bir rüya gibi yaşantımızdan çıkıp gider.2010 yeni umutlar derken sandık düşündürür.
Yeni yılınızı kutlarım,nice sağlıklı ve mutlu yıllar.

Ecehan dedi ki...

Tekrar buluştuğumuza sevindim, mutlu yıllar...