10 Mayıs 2008 Cumartesi

AB Komiserleri Absürd mü?

AB komiserleri son günlerde bizi ve demokrasimizi fazlaca düşünmeye başladılar. Bir Türkiye-AB Karma Parlamento Komisyonu Eş Başkanı Joost Lagendijk, ''AK Parti'nin kapanmasını önlemek lazım."diyor. Ardından Barosso, "Türkiye'nin bir gün AB'nin tam üyesi olması için, Türkiye'de tam demokrasi ve demokratik laiklik olmalıdır. Laiklik zorla dayatılamaz." diyor. Avrupa Parlamentosu Başkanı Hans-Gert Pöttering, Dışişleri Bakanı Ali Babacan ile sohbet ederken , TV kameralarına verdiği demeçte “AK Parti, demokratik bir partidir. Onu kapatmak absürddür” diyor.

1 Mayıs ile ilgili AB'den her hangi bir demeç duyamıyoruz. Başka bir çok anti-demokratik uygulamaya örneğin yeni yargı reformundaki yargı üst kurullarına meclisin üye seçmesine karşı çıkan bir demeç yok.

Bütün bunlar bana şu olasılıkları düşündürüyor ve aralarında karar veremiyorum:

- AB yetkilileri son derece saf ve temiz kalpliler AKP gerçeklerini göremiyorlar.
- AB yetkilileri aslında birer gizli şeriat yanlısı , kendi ülkelerinde de Klise yeniden iktidara gelsin istiyorlar.
- AB yetkililerinin maaşı yetmiyor ve Özal'ın benim memurum işini bilir sloganını benimsemiş durumdalar.
- AB yetkilileri gerçeği görüyor ben ve binlerce laiklik olmadan demokrasi olamayacağına inanan kişilerin gözleri kör.
- AB yetkilileri Türkiye'yi nasıl almayalım diye düşündüler ve ancak bir din devleti kurulur veya darbe yapılırsa buna engel olabiliriz dediler. Bunun için bilinçli olarak rol yapıyorlar.

Sizce hangi seçenek doğru. Bana yol gösterin lütfen.

Hiç yorum yok: